Subject: Lentsi/TP684 maaparandusehitiste ja teede hoiutööde kava kooskõlastamine
From: "Marko Visse" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 15:34:03 +0200

Tere,

Esitame Teile kooskõlastamiseks RMK tellitud hoiutööde kava projekti nr
2024-201 „Lentsi/TP684 maaparandusehitiste ja teede hoiutööde kava V01“.

Objekti asukoht Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Liivoja, Mõisamaa ja Kaera
küla.

Kooskõlastamise kaaskiri on esitatud manuses ning projekti materjalid on
alla laaditavad aadressilt :

https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EmGSWTq1Ud9BoacwWK4eVE0
BBWrAp8g7t8hgb2sES0qhBA?e=nfw7h5

Lugupidamisega

Marko Visse

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 56905582

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.